Rozhovor - AUTO-MOTO JAGER

Rozhovor -  AUTO-MOTO JAGER

V rámci probíhajícího projektu, bychom Vám rádi představili jeden z našich Q-SERVICE, a to prostřednictvím rozhovoru s majitelem servisu Q-SERVICE Auto-Moto Jager (Rokycany) panem Janem Jagerem.

Jak dlouho Váš servis funguje (a jak dlouho je v síti Q-SERVICE)?
Servis zahájil svou činnost v roce 1993 jako značkový servis HONDA, v letech 2004 – 2010 byl autorizovaným servisem ŠKODA. Do roku 2015 byl pak souběžně se zastoupením Chevrolet již i členem sítě Q-SERVICE. Nyní jsme členem této sítě již 8 let.

Je Váš servis specializovaný na určitou značku vozidel nebo nabízíte nějakou speciální službu (druh opravy)?
U běžných oprav si dokážeme poradit se všemi běžnými značkami vozidel, ale z historie máme stále nejblíže k OPELŮM, ŠKODOVKÁM.

Kolik u Vás pracuje zaměstnanců?
Aktuálně 10 mechaniků. Většina z nich u nás pracuje dlouhodobě.

Jaké je nejzajímavější auto, které jste opravovali?
Za ty roky to byla řada zajímavých až výjimečných vozidel. Servisovali jsme závodní auta, stále v omezené míře renovujeme veterány. Pro jeden z novějších modelů značky MORGAN jsme stavěli kopyto pro laminování blatníků, v jednom období byli u nás jediným dealerem vozů značky PGO.

Jaký byl nejnáročnější servis (oprava), který jste realizovali?
Těžko říci, co je nejnáročnější servis. Jestli odhalení závady, která se projevuje jen někdy a za určitých okolností nebo vyrobení dílu pro veterána, protože originální díl je již těžko dostupný. U jednoho se musí dost přemýšlet o souvislostech a principech fungování u druhého zase mít řemeslný fortel.

Čím se odlišujete od konkurence (co je vaší silnou stránkou), proč by lidé měli jet právě k vám?
Neustále investujeme do technického vybavení, což asi není překvapující. Ale např. před nedávnem jsme obnovili celé vybavení lakovny na Hi-Tech technologii Spies Hecker. Jsme certifikovanou lakovnou i pro pojišťovny.

Jaká je vize Vašeho servisu a jaké máte plány do budoucna?
Zvažujeme rozšíření služeb o autorizaci pro servis a prodej jedné značky vozidel. Samozřejmě při zachování služeb a spolupráce v rámci servisního konceptu Q-SERVICE.

Na závěr našeho rozhovoru bychom se ještě rádi zeptali, jak trávíte volný čas, když nejste právě ve Vašem servisu?
Rád se projedu na čtyřkolce, to dobře vyčistí hlavu. A pokud je víc času, pak někam vyrazím v obytném automobilu, kde je člověk nezávislý téměř na všem.



« Zpět: Aktuality