Rozhovor - AUTO-HOLADA
V rámci projektu (představování servisů), bychom Vám rádi představili jeden z našich Q-SERVICE, a to prostřednictvím rozhovoru s majitelem servisu Q-SERVICE AUTO-HOLADA (Vlašim) panem Tomášem Holadou.
Jak dlouho Váš servis funguje (a jak dlouho je v síti Q-SERVICE)?
Své podnikání jsem zahájil v roce 1995 dovozem a prodejem ojetin. S tím souvisela i předprodejní příprava a servis. Služby autoservisu jsem spustil v roce 2005. Od října 2018 jsem se zapojil do servisního konceptu Q-SERVICE
Je Váš servis specializovaný na nějakou značku vozidel nebo nabízíte nějakou speciální službu (druh opravy)?
Od začátku spuštění svého autoservisu jsem měl nejblíže k vozidlům francouzských značek, ale běžně provádíme údržbu a opravy všech běžných vozidel, zejména ze skupiny VW GROUP.
Kolik u Vás pracuje zaměstnanců?
Provoz servisu zajištují včetně mě 3 pracovníci, ve školním roce k nám chodí na praxi učňové z oboru. Aktuálně bych rád přijal ještě dalšího mechanika.
Jaké je nejzajímavější auto, které jste opravovali?
Pár zajímavých aut naším servisem samozřejmě prošlo. Zajímavá byla tím, že se jich na našich silnicích nepohybuje mnoho. Třeba Rolls-Royce Silver Cloud z roku 1963, renovace vozu Chevrolet Camaro, jednoho z první generace. Z těch nejmodernějších jsme v servisu měli elektrickou Teslu.
Jaký byl nejnáročnější servis (oprava), který jste realizovali?
Nejnáročnější bývá nalezení skutečné závady na běžném autě, kterou už nějakým způsobem „odstraňovalo“ pár kutilů před námi, kteří povyměňovali kdeco, a přitom přehodili pár drátů a hadiček. Co do složitosti byla zajímavá celková opravo motoru VW Phaeton 6,0 W12 z roku 2013.
Čím se odlišujete od konkurence (co je vaší silnou stránkou), proč by lidé měli jet právě k vám?
Nevím, čím se odlišujeme. Ale určitě dbáme na dodržování všech pravidel údržby a správných technologických postupů pro každé auto. V ideálním případě se k nám auto vrací až na další servisní interval. Vždycky se snažíme nabídnout něco navíc. Zakoupili jsme zařízení a v poslední době se hodně věnujeme výměnám olejů v automatických převodovkách včetně proplachů. Jako osvědčeného aditiva a servisní chemie používáme přípravky TEC 2000.
Jaká je vize Vašeho servisu a jaké máte plány do budoucna?
Hlavně potřebujeme posílit personální kapacitu servisu, hledáme nového člena teamu. A pak zajistit chod servisu v dalších letech. To znamená, další školení, vybavení, informace, přípravky a tak dále.
Plánujete v tomto roce nějaké akce, aktivity pro zákazníky nebo rozšíření nabídky služeb?
Teď začíná čas dovolených a je horko – takže frčí prohlídky vozidel, příprava na cesty, a hlavně servis klimatizací.
Na závěr našeho rozhovoru bych se ještě rád zeptal, jak trávíte volný čas, když nejste právě ve Vašem servisu?
V létě pár dní najdu čas na kolo, mám rád cyklostezky v jižních Čechách. A v zimě zase trochu času na sjezdové lyže.